top of page

INTREBARI FRECVENTE

-FAQ-

CUM INCHIRIEZ?

Odata ce v-ati decis asupra modelului de echipament pe care doriti sa-l inchiriati puteti completa rapid formularul 'COMANDA ACUM'         sau ne puteti contacta telefonic. Ulterior, veti primi in format electronic un draft de contract ce trebuie semnat si stampilat pentru a se considera comanda ferma.

CUI NE ADRESAM?

Serviciul de inchirieri este realizat pe o platforma B2B, asadar ne adresam exclusiv persoanelor juridice (firme, companii, institutii). Momentan inchirierile sunt disponibile doar in Bucuresti si Ilfov. Nu inchiriem catre persoane fizice si nici pentru evenimente private.

CAT TIMP DUREAZA PANA LA PRIMIREA ECHIPAMENTULUI?

Termenul de livrare variaza intre 24 si 72 de ore de la data lansarii comenzii ferme, termen valabil exclusiv pentru echipamentele aflate in stoc la acel moment.

TREBUIE DEPUSA VREO GARANTIE?

Situatia garantiilor se trateaza individual si poate diferi de la un client la altul in functie de bonitatea fiecarui solicitant.

CARE ESTE PERIOADA MINIMA PENTRU CARE POT INCHIRIA UN ECHIPAMENT?

Serviciul de inchirieri este structurat in urmatoarele categorii:

- perioade scurte (de regula 1-5 zile pentru evenimente) 

- inchirieri pe termen lung:

  • minim 12 luni pentru aparatele de cafea aflate deja in circuitul de inchirieri - aparatele se predau complet igienizate si cu revizie la zi!

  • minim 24 luni pentru aparate de cafea noi - veti fi primul utilizator!

  • minim 3 luni pentru granitoare!

CAND SI CUM SE ACHITA CHIRIA?

Anterior livrarii echipamentului trebuie sa avem confirmarea platii pentru:

  • intreaga perioada a evenimentului;

  • anticipat pentru luna in curs in cazul contractelor pe termen lung (Plata in avans)

CUM SE PROCEDEAZA CU LIVRAREA SI INSTRUCTAJUL DE UTILIZARE A ECHIPAMENTULUI?

La inchirierea unui echipament pe termen scurt (pentru evenimente) practicam sistemul de ridicare personala de catre solicitant a bunului ce urmeaza a fi inchiriat, asadar livrarea nu este inclusa in tariful standard, dar poate fi accesata optional contra cost iar Beneficiarul va primi un instructaj gratuit la predarea echipamentului. Pentru contractele pe termen lung, livrarea este inclusa iar instructajul se va oferi in mod gratuit la instalare. Toate contractele beneficiaza de asistenta tehnica, vizite lunare de mentenanta (conform abonament) si service gratuit.

Daca se doreste suplimentarea numarului de vizite lunare pentru mentenanta peste cele deja incluse in abonament, acest lucru se poate realiza contra cost la tariful de 100 lei (Tva inclus) pentru fiecare vizita contractata aditional. 

CARE ESTE PROCEDURA IN CAZUL UNEI DEFECTIUNI? 

In termen de maxim 24 ore de la primirea sesizarii, o echipa tehnica se va deplasa (Lu-Vi / 9-17) la sediul dvs. in vederea remedierii defectiunii. In situatia putin probabila ca echipamentul inchiriat sa nu poata fi reparat in decursul vizitei, acesta va fi inlocuit intr-un termen de maxim 72 ore cu unul identic sau similar, avand aceleasi functii si caracteristici tehnice. Costul interventiei este gratuit in situatia unei defectiuni aparute din cauza echipamentului sau contra cost in situatia constatarii unei exploatari defectuoase din partea Beneficiarului ori in cazul unei alarme false. In aceste situatii, Beneficiarul va achita totodata si costul deplasarii si/sau dupa caz costul pieselor sau reperelor inlocuite. 

​

bottom of page