INTREBARI FRECVENTE

-FAQ-

CUM INCHIRIEZ?

Dupa ce v-ati decis asupra modelului de echipament pe care doriti sa-l inchiriati, ne trimiteti o solicitare pe email (puteti descarca formularul PDF din subsolul paginii) sau ne contactati telefonic. Ulterior, veti primi in format electronic un draft de contract ce trebuie semnat si stampilat pentru a se considera comanda ferma.

CUI NE ADRESAM?

Serviciul de inchirieri este realizat pe o platforma B2B, asadar ne adresam exclusiv persoanelor juridice (firme, companii, institutii). Momentan inchirierile sunt disponibile doar in Bucuresti si S.A.I. Nu inchiriem catre persoane fizice si nici pentru evenimente private.

CAT TIMP DUREAZA PANA LA PRIMIREA ECHIPAMENTULUI?

In principiu nu mai mult de 24 ore, dar unele perioade pot fi mai aglomerate de aceea ne rezervam un termen maxim de livrare de 48 ore de la lansarea comenzii ferme.

TREBUIE DEPUSA VREO GARANTIE?

  • La inchirierile pe termen scurt (pentru evenimente) se va solicita o garantie in cuantum de maxim 25% din valoarea bunului ce urmeaza a fi inchiriat, garantie ce se va inapoia Beneficiarului la finele perioadei de inchiriere in conditiile respectarii in totalitate a clauzelor contractuale.

  • La inchirierile pe termen lung, situatia garantiilor se trateaza individual si poate diferi de la un client la altul in functie de bonitatea fiecaruia.

CAND SI CUM SE ACHITA CHIRIA?

La momentul livrarii echipamentului trebuie sa avem confirmarea platii fie pentru intreaga perioada a evenimentului fie pentru primele 2 luni in situatia ctr. pe termen lung. Ulterior, platile se vor efectua anticipat pentru fiecare luna de inchiriere in parte si nu la finalul perioadei lunare.

CARE ESTE PERIOADA MINIMA PENTRU CARE POT INCHIRIA UN ECHIPAMENT?

Serviciul de inchirieri este structurat in 2 categorii:

- perioade scurte (de regula 1-3 zile pentru evenimente)

- inchirieri pe termen lung:

  • minim 12 luni pentru aparatele de cafea aflate deja in circuitul de inchirieri - aparatele se predau complet igienizate si cu revizie la zi!

  • minim 3 luni pentru granitoarele aflate deja in circuitul de inchirieri - aparatele se predau complet igienizate si cu revizie la zi!

  • minim 24 luni pentru aparate de cafea noi - veti fi primul utilizator!

  • minim 6 luni pentru granitoare noi - veti fi primul utilizator! 

CUM SE PROCEDEAZA CU LIVRAREA SI INSTRUCTAJUL DE UTILIZARE A ECHIPAMENTULUI?

La inchirierea unui echipament pe termen scurt (pentru evenimente) practicam sistemul de ridicare personala de catre solicitant a bunului ce urmeaza a fi inchiriat, asadar livrarea nu este inclusa in tariful standard, dar poate fi accesata optional contra cost iar Beneficiarul va primi un instructaj gratuit la predarea echipamentului. Pentru contractele pe termen lung, livrarea este inclusa in pretul afisat iar instructajul se va oferi in mod gratuit la instalare.

CARE ESTE PROCEDURA IN CAZUL UNEI DEFECTIUNI? 

In termen de maxim 24 ore de la primirea sesizarii, o echipa tehnica se va deplasa (Lu-Vi / 9-17) la sediul dvs. in vederea remedierii defectiunii. In situatia putin probabila ca echipamentul inchiriat sa nu poata fi reparat in decursul vizitei, acesta va fi inlocuit intr-un termen de maxim 72 ore cu unul identic sau similar, avand aceleasi functii si caracteristici tehnice. Costul interventiei este gratuit in situatia unei defectiuni aparute din cauza echipamentului sau contra cost in situatia constatarii unei exploatari defectuoase din partea Beneficiarului ori in cazul unei alarme false. In aceste situatii, Beneficiarul va achita totodata si costul deplasarii si/sau dupa caz costul pieselor sau reperelor inlocuite. 

‚Äč

Rent a Cup - All rights reserved

  • Facebook Social Icon